Powered By Blogger

Wednesday, January 12, 2011

伟大航道

这是农夫专辑,《奇迹〉里的一首歌曲。我觉得除了很有意思之外,还包含了主角本身的经历与看法。有时别以为这些用RAP唱歌的歌手只会用草草的歌词带过就算,其实,他们的歌词比一般流行音乐的歌词来得更有意思,如Eminem, Manhand, 连陈冠希的一些歌也是很有意思的。里头有很多我也蛮赞同的句子,希望你们仔细的去看,去领略,好好发现这世界因为有你而变得更精彩

呢首歌系我特別為你而寫嘅
可能你而家唔知我講緊咩嘅
但系到你大個拿返呢只歌喺CD機度播
你會知道我為你做左D咩野
細路哥細細個仲細得幾多年
唔好俾你嘅童年淨系充滿考試同測驗
望下個天 咁好天 去下海邊
因為到你大個就會忘記乜野系大自然
做學生要爭取時間 玩
有幾多功課做都好閒 唔駛喊
當你正式上班 先知道乜野叫慘
原來做功課好簡單 做人好難
唔好怪你學校好似好煩個幾個先生
因為冇一個先生系可以煩得過你老闆
唔好介意 記缺點只系小事
操行分就系玩緊迷你版嘅辦公室政治
唔好笑你同學仔 因為佢將來可能系
同你做一世嘅兄弟 呀 順便一提
千祈唔好食煙
點解 因為你想像唔到佢有幾難戒

Woo~ 寫俾你呢只歌
Woo~ 將所有我經過 我做錯 咪學我 再做錯 因此我
Woo~ 寫俾你呢只歌
Woo~ 想當你跌低過 挫敗過 有力再 去突破

大多幾歲 你會想搵返個情侶
老土d講一句 唔系有心就唔好追佢
你諗嚇佢流嘅眼淚 傷害佢
將來佢 唔再相信愛
你仲點過意得去
愛情繫好玩但系唔好玩愛情
你一個唔小心 可能會影響佢一世人
我系過來人 我做錯 咪學我 再做錯 因此我
系啵 記住飲酒唔好飲咁多
尤其是有杯著曬火 一定要朋友幫嚇拖
貓到訓低都冇乜所謂 最怕起身繫隔籬
見到個好似我咁嘅男仔 你就知道乜野系蝕底
唔好隨便同人發生關係
話就話前事不提 都系另一種虛偽
因為 我始終認為
你老公都唔想知道佢有咁多襟兄弟

Woo~ 寫俾你呢只歌
Woo~ 將所有我經過 我做錯 咪學我 再做錯 因此我
Woo~ 寫俾你呢只歌
Woo~ 想當你跌低過 挫敗過 有力再 去突破

講到想講嘅都講過 需要分享我分享過
你始終會大個 你始終會離開我
每人都有名 每人都有姓
出世那一日就系最好嘅身份證明
每人都有名 每人都有姓
出世那一刻就繫上天對你嘅肯定

Woo~ 寫俾你呢只歌
Woo~ 將所有我經過 我做錯 咪學我 再做錯 因此我
Woo~ 寫俾你呢只歌
Woo~ 想當你跌低過 挫敗過 有力再 去突破

路從來都系難行
但系無論幾難都好
我一定會系度陪你

其實你嚟到呢個世界

系一個安排
你會比你想像中更加偉大

请注意!这首歌是用广东话来演绎的,所以别用华语来读,不然就肯定怪怪的。我本身最喜欢最后那两段,记得,你的出现可能造就更多的伟大事迹!而我,当然也会默默的看你们的伟大事迹啦!

2 comments: